FAQ
Hoe plaats ik een
bestelling?
Klik op de knop 'in winkelmandje' bij het door u gewenste artikel en het
artikel komt automatisch in uw winkelwagen. Hierna kunt u verder gaan met
winkelen door op 'verder winkelen' te klikken of uw bestelling af te ronden en
betalen door op 'volgende stap' te klikken.
Rechtsboven op onze website vindt u het winkelmand-icoontje met het aantal artikelen die al zijn toegevoegd aan uw winkelmand. Klik op de icoon om naar uw winkelmand te gaan. In uw winkelmand krijgt u de kans om artikelen te annuleren, het aantal aan te passen en af te rekenen.
Wanneer u alle door u gewenste artikelen heeft toegevoegd aan de winkelmand, kunt u uw bestelling definitief maken en afrekenen door de stappen 1 t/m 3 te voltooien.
Hoe weet ik of mijn
bestelling in goede orde is ontvangen?
Indien u uw bestelling heeft
geplaatst ontvangt u van ons per mail een orderbevestiging. Heeft u deze niet
gekregen neem dan contact met ons op. U kunt ons verkoopteam bereiken op info@infinitysign.nl of tel: +31611233769.
Kan ik wijzigingen maken
op de inhoud van de kerstpakketten van deze site?
De samenstelling van de
kerstpakketten uit onze webshop is standaard en kan niet gewijzigd worden.
Heeft u meer dan 250 van dezelfde pakketten besteld dan heeft u wel
maatwerkmogelijkheden. Neem hiervoor
graag vóór 15 november contact op met ons verkoopteam. Wij gaan dan met u en
voor u op zoek naar de beste invulling van uw wensen om zo het mooiste
kerstpakket samen te stellen.
U kunt ons verkoopteam bereiken op info@infinitysign.nl of tel: +31611233769.
Zijn alle bedragen
van de artikelen in- of exclusief btw?
De prijzen op onze website
worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven. Ieder kerstpakket is belast met
beide btw-tarieven: over non-food artikelen en alcoholische drank is het hoge
tarief verschuldigd, over food-artikelen het lage btw-tarief. De verkoopprijs
is gesplitst in grondslag laag en hoog.
Wanneer wordt mijn
kerstpakket geleverd?
Bij het invullen van het
bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum van uw kerstpakketten invullen.
Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden gehouden bij het plannen
van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum van aflevering gemeld.
Wij leveren standaard tussen 08:00 - 17:00 uur. Wij kunnen helaas geen tijden
van aflevering opgeven en ook niet afleveren op zaterdag of zondag. Houdt u er
daarom rekening mee dat u de afleverdatum niet te kort voor de datum zet waarop
u de kerstpakketten wilt uitdelen. Bij verzending huis aan huis kunt u kiezen
uit 2 data waarop het mogelijk is om de pakketten op het huisadres te laten
afleveren.
Wanneer en hoe moet
ik de bestelling betalen?
Uw bestelling kan direct
online middels Ideal worden voldaan of u kunt kopen per factuur op
vooruitbetaling. De nota moet uiterlijk 3 weken voor levering zijn voldaan.
Vanaf 7 november kan er uitsluitend direct via Ideal worden afgerekend.
Wat zijn de
transportkosten/verzendkosten?
Bij orders tot en met 6
pakketten € 8,95 excl. BTW per pakket.
Vanaf 7 pakketten zijn de verzendkosten € 55,00 excl. BTW.
Orders boven de €1000,00 excl. BTW worden franco (gratis) geleverd op één adres
in Nederland.
Voor levering op de Waddeneilanden geldt een toeslag, deze wordt achteraf in
rekening gebracht.
Schade/breuk/overschrijding
levertermijn:
Indien pakketten op uw
verzoek verzonden worden middels pakketpost (PostNL) rust het volledige risico
op schade/breuk/overschrijding levertermijn bij u als opdrachtgever. Tevens
wijzen wij andere eventuele voortvloeiende schades door
schade/breuk/overschrijding van levertermijn volledig van de hand. Wij leveren
correct, tijdig en schadevrij aan bij onze vervoerder. Pakketten met schade
worden niet kosteloos opnieuw geproduceerd en verzonden. Schade/breuk/overschrijding
geven geen recht op enige vergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
Is er een minimale
afname verplicht?
De kerstpakketten zoals
afgebeeld op onze website, kunnen in ieder gewenst aantal geleverd worden
tenzij anders aangegeven bij het artikel. Alle kerstpakketten worden verpakt in
een feestelijke kerstdoos, op dit kerstpakket staat een pakketnaam vermeld.
Mocht u twee verschillende kerstpakketten bestellen, kunt u dus duidelijk zien
welk kerstpakket het is.
Kan onze
kerstkaart, kerstgroet of brief van de directie in het kerstpakket worden
verpakt?
Ja, dit is mogelijk bij een
minimale afname van 250 dezelfde kerstpakketten. De kaart of brief ontvangen wij
graag uiterlijk 5 weken voor de door u gewenste afleverdatum.
Waar kan ik, als
consument, terecht met mijn klacht?
Ondanks alle inspanningen
welke wij verrichten om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren gaat
er helaas toch wel eens iet mis. Maakt u dit kenbaar, bij voorkeur via e-mail (info@infinitysign.nl). Wij nemen binnen
1 werkdag contact met u op.
Kom ik in
aanmerking voor herroepingsrecht?
Het herroepingsrecht stelt
particulieren in staat om, volgens de wet Koop op afstand, een product welke
via internet wordt afgenomen binnen 14 werkdagen kosteloos te annuleren. Het
herroepingsrecht gaat in op de eerstvolgende dag na aflevering van het product
bij de consument.
Het herroepingsrecht is
in de volgende gevallen niet geldig:
- als er sprake is van maatwerkproducten. Hieronder valt onder andere de
pakketten/producten welke op maat voor u gemaakt worden;
- zakelijke klanten zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht.
Wilt u beroep doen op het herroepingsrecht, stuur uw verzoek binnen 14 dagen naar info@infinitysign.nl of stuur uw producten binnen 14 dagen retour en u ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van uw verzoek.
Wanneer u al voor het product en/of dienst heeft betaald, ontvangt u binnen 14 werkdagen een creditfactuur en wordt het bedrag teruggestort op uw rekening.
Kan ik het
assortiment van Keuzekado bekijken?
Wilt u uw medewerkers liever
zelf de keuze laten maken voor een kerstgeschenk, kies dan voor Keuzekado. Uw
medewerkers maken een keuze uit een breed assortiment, geschenken,
belevenissen, goede doelen en abonnementen.
Door in te loggen op www.keuzekado.com kunt u het aangeboden assortiment bekijken. Bij de diverse concepten onder de categorie Keuzekado staan de respectievelijke inlogcodes vermeld om het assortiment te bekijken.
Wilt u meer uitleg over hoe Keuzekado werkt? Kijk dan op onze website: https://www.bigsmilegroep.nl/keuzekado-hoe-werkt-het.html
Hoe worden de
kerstpakketten geleverd?
Wij leveren de kerstpakketten
op de begane grond. We verpakken de kerstpakketten in feestelijke
geschenkdozen, tenzij anders aangegeven. Levering vindt plaats op pallets en
bij kleinere aantallen in omdozen. Wilt u de pakketten op huisadressen laten
bezorgen neemt u dan contact met ons op.
Huiszendingen verzenden wij i.v.m. breukgevoeligheid en onze
afhankelijkheid van postbezorging, helaas alleen op uw eigen risico!
Kunnen we de order
ook zelf ophalen?
Helaas is het niet mogelijk
om uw order te komen ophalen.
Hoe weet ik of een
kerstpakket nog voldoende op voorraad is?
Alle kerstpakketten op onze
site, zijn op dit moment op voorraad. Wij verwerken orders op basis van
binnenkomst. Een kerstpakket dat uitverkocht raakt, wordt direct voorzien van
een uitverkocht banner of van de site verwijderd.